מבני תעשייה ומבני מתכת

הדרך הקלה לבנייה תעשייתית

מבני תעשייה כשמם כן הם, הם נבנים לצרכים הספציפיים של חברות תעשייה במשק. מבני תעשייה דורשים תכנון מדוקדק וייחודי. חברות רבות מתמחות בהקמת מבני תעשייה. לפני שפונים אל חברה כזו יש לקבוע מהי מטרת הקמת המבנה,האם לצורך מפעל או מחסן, מהי כמות הציוד שאמור לתפקד בתוך המבנה, האם המבנה אמור להיות סגור או פתוח ועוד. מבני תעשייה חייבים להיות פונקציונליים וכלכליים ולכן יש לבדוק לעומק את תוכניות הבנייה. הקמת מבני תעשייה דורשת מומחיות בתחום ולכן יש לפנות לחברה מנוסה גדולה ואמינה שמאחוריה פרוייקטים רבים של הקמת מבני תעשייה.

מבני מתכת בתעשייה

חלקם הגדול של מבני תעשייה בנוף שלנו הם למעשה מבני מתכת.מסגרת הבניין היא קונסטרוקציה המהווה את השלד של הבניין. קונסטרוקציה עשויה ממתכת פלדה. כשמדובר במבני מתכת,השלד כולו עשוי מתכת כלומר מבנים אלו עשויים שלד של קונסטרוקציית פלדה. קונסטרוקציות אלו מורכבות מרשתות מתכת או מוטות מתכת.לאחר הקמת הקונסטרוקציות הן מצופות בבטון,זכוכית או חומר אחר.

מבני מתכת נבנים במהירות רבה יותר מאשר מבנים שבהקמתם יש צורך בבטון . הפלדה מתאימה לעומסים גדולים.קונסטרוקציות עשויות למעשה כמעין מבני מתכת קטנים הניבנים בצורה מתוחכמת אחד על גבי השני מה שהופך את המבנה ליציב יותר ועמיד יותר בפני מיפגעים שונים.

בניית מבני מתכת על ידי קונסטרוקציות מתכת הינה שיטה פופולרית מאוד בעולם.

מבני מתכת הם בעלי יתרונות רבים כשהבולטת בהם היא העובדה שהקמת מבני מתכת היא מהירה, קלה וזולה יותר מאשר בניית מבני בטון.

בעוד שהקמת מבנה בטון דורשת חפירות במעמקי האדמה לשם ביצוע קידוחי קרקע והנחת כלונסאות. עלות עבודות השלד הללו אורכת זמן רב ועולה יותר כסף וכן דורשת כוח עבודה גדול יותר.

בניית מבני מתכת אינה דורשת את כל אלו. מבני מתכת הם פתרון אידיאלי להקמת מבנים ארעיים כמו מחסנים,האנגרים,מפעלים ועוד.

מחסנים וסככות
מבני תעשיה
מחסנים וסככות
מבני תעשיה
מבני תעשיה