מסגריית ריתוכים באשדוד

מסגריית ריתוכים באשדוד, מסגרייה היא מקום בו בעיקר בונים מסגרות ומוצרי מתכת שונים בהתאמה אישית ללקוח. לא מדובר בייצור המוני העובד בצורה של פס ייצור, כמו במפעל –
אלא עבודה שהיא ייחודית בכל פעם ונועדה על מנת לספק צורך מסוים של הלקוח.

לקוחות גדולים כמו חברת החשמל, נמלים ובתי זיקוק זקוקים לעבודות מסגרות בהיקף גדול על מנת לענות על הצורך שלהם. מדובר בייצור של מסגרות ועבודות מתכת שיהיו להן
שימושים רבים
וחשובים לאחר מכן בתעשייה המקומית. לכן חברות אלו מקפידות לעבוד רק עם מסגריות ברמה הגבוהה ביותר. מסגריות שניתן לסמוך על איכות העבודה
שלהן ועל איכות החומרים והביצוע המדויק של הרתכות ושל הגימור של המוצרים.

מסגרייה ברמה גבוהה מצריכה כוח אדם איכותי ומקצועי ביותר. מדובר בעבודה שיכולה להיות לעתים מסוכנת, ולכן חשובה מאוד השמירה על עבודה בצורה מקצועית ובטיחותית מאוד.
אנשי מקצוע העובדים במסגרייה באשדוד יודעים שבטיחות בעבודה היא ערך חשוב ביותר, ויודעים גם לייצר עבודת רתכות מקצועית ללא פשרות.

חברות מכל הגדלים זקוקות לתוצרי מתכת כמו רמפות, שערי מתכת מסוגים שונים וקונסטרוקציות מתכת למטרות שונות. זהו חלק חשוב בתעשייה ולכן חשוב שאת המוצרים האלו יבנו אנשי מקצוע מומחים בתחומם.

מסגרייה עם אישור תו תקן

לעבודות מתכת ושינוע מתכת, כמו לכל עבודה אחרת – יש תווי תקן ייעודיים.
לכן חשוב לעבוד עם מסגרייה באשדוד שהעבודה שלה מאושרת ומתאימה לתווי תקן אלו.
מכון התקנים הישראלי עורך בדיקות מסוג זה למסגריות שונות בארץ, ועל מנת לקבל את אישור תו התקן – יש לעמוד בסטנדרטים מסוימים.

מכיוון שבסוג העבודה שעושה מסגרייה יש חשיבות רבה לנושאי בטיחות – מושם על כך דגש בקבלת אישורים אלו.
כאשר מחפשים מסגרייה באשדוד שתהיה איכותית ותעבוד תוך שמירה כל כללי הבטיחות בענף, מומלץ לחפש מסגרייה שיש לה את אישור תו התקן הנדרש.

מסגריית "האחים לוי"

תושבי אשדוד והסביבה יודעים ומכירים את מסגריית ריתוכים באשדוד וכאשר הם זקוקים לעבודה של מסגרייה מקצועית, שתספק להם איכות עבודה מקסימלית – הם יכולים לפנות בבטחה למסגריית האחים לוי.

מדובר במסגרייה משפחתית הפועלת כבר משנת 1968, כלומר – מעל לחמישים שנה. במשך השנים האלו יצאה שמה של המסגרייה כמי שמספקת עבודה איכותית ומקצועית ביותר,
גם ללקוחות מהגדולים במשק הישראלי.

המסגרייה של האחים לוי עוסקת בייצור תוצרים ממתכת קלה וכבדה כאחד. המסגרייה מתמחה בבניית כלובי אחסון ובשינוע מצרי מתכת,
כמו גם בעבודות מתכת מותאמות אישית בהתאם לצורך הלקוח.

מסגריית "האחים לוי" מצליחה לשמור על האווירה המשפחתית והנעימה שלה לאורך השנים ומציעה עבודת מסגרות מקצועית ביותר – תוך מתן יחס אישי ותשומת לב מלאה ללקוח.
כאשר מחפשים מסגריה באשדוד – זוהי בהחלט הכתובת הראשונה שצריך לגשת אליה.

 

מסגרייה ריתוכים